Regulamin sklepu internetowego DMS7.pl

I. Definicje 

Dane osobowe – dane osobowe Klienta lub osób przez niego wskazanych podane do wiadomości Sprzedawcy, w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, w tym rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej „Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych” lub „RODO”). 

Dostawcy usług płatniczych – wskazane w Sklepie podmioty będące instytucjami płatniczymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, za pośrednictwem których Klient może opłacić Zamówienie. 

Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Formularz zamówienia – wyodrębniony graficznie i funkcjonalnie formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia. 

Konto – konto klienta zarejestrowane w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach. 

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu. 

Konsument – Klient będący jednocześnie osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego jak też osoba fizyczna prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego   szczególności z przedmiotu wykonywanej przez taką osobę działalności gospodarczej.

Koszyk – narzędzie systemowe ułatwiające Klientowi dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym, umożliwiające gromadzenie wybranych ofert w jednym miejscu oraz podglądu wysokości zakupów. Koszyk tworzony jest automatycznie w wyniku „kliknięcia” opcji „Dodaj do koszyka” przynajmniej jednego towaru. Wybranie opcji „Dodaj do koszyka” nie stanowi przyjęcia oferty, ani potwierdzenia jej otrzymania i nie jest wiążące ani dla Klienta ani dla Sprzedającego. Klient może w każdej chwili usunąć z koszyka każdy wybrany Towar. 

Polityka prywatności – stosowana przez Sprzedawcę polityka prywatności w zakresie ochrony danych osobowych dostępna na stronie internetowej Sprzedawcy pod adresem dms7.pl/rodo

Regulamin – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami. 

Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem dms7.pl

Sprzedawca – Bartosz Kołodziej prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą DMS7 Automotive Parts BARTOSZ KOŁODZIEJ, ul. Górska 3, 67-120 Kożuchów, NIP: 9251976507 

Świadczenie usługi drogą elektroniczną - wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego.

Towar – produkt lub usługa dostępne do Zamówienia w ramach Sklepu. 

Umowa – umowa, której przedmiotem jest nabycie Towaru lub Usługi, zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu. 

Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu Internetowego), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość 
do chwili zawarcia umowy włącznie.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego, określające: rodzaj i ilość towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu internetowego w chwili składania zamówienia, sposób zapłaty sposób dostarczenia towaru, miejsce wydania towaru oraz dane Klienta, stanowiące złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego towarów będących przedmiotem zamówienia.

II. Postanowienia ogólne 


1. Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną, składania Zamówień, wykonania Umowy zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, a także w sposób jasny i zrozumiały informuje klienta o danych Sprzedawcy, sposobach kontaktu ze Sprzedawcą oraz o prawach przysługujących Klientowi. 2. Względem Konsumentów Sprzedawca zapewnia wszystkie wymagane prawem informacje, w szczególności: cechy towaru, całkowitą cenę towaru/usługi, koszty dostawy, procedurę reklamacji, formularz odstąpienia od umowy i inne. 

2. Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Sprzedawca ustanawia Regulamin określający zasady świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym także przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. 

3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu internetowego;
b) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji Towaru ramach Sklepu internetowego;
c) warunki zasady składania drogą elektroniczną Zamówień ramach Sklepu internetowego;
d) zasady zawierania Umów sprzedaży wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego.

4. Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych: 
a) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym,
b) połączenie z siecią Internet;
c) najnowszej wersji przeglądarka Google Chrome, Microsofte Edge, Opera lub Firefox z włączoną obsługą JavaScript.

 5. w celu korzystania ze Sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu. 

6. W przypadku korzystania przez Klienta z serwisu Sklepu Internetowego za pośrednictwem tabletu, telefonu lub innego urządzenia mobilnego niektóre funkcjonalności serwisu Sklepu Internetowego mogą nie działać prawidłowo lub nie działać wcale, a korzystanie z niektórych Usług elektronicznych świadczonych w ramach Serwisu może być niemożliwe lub utrudnione. 

7. Regulamin niniejszy jest udostępniony odwiedzającym Sklep nieodpłatnie, w formie, która umożliwia pobranie, utrwalenie i wydrukowanie niniejszego Regulaminu. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu przed korzystaniem ze Sklepu. 

8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej Sklepu raz pobrać go i sporządzić jego wydruk. 

9. Informacje o towarach podane na stronach internetowych Sklepu,w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. 

10. Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości wypełnienie i przesłanie przez Klienta Formularza zamówienia poczytuje się za złożenie oferty w rozumieniu art. 66 i 66(1) kodeksu cywilnego, której treść uzupełniają postanowienia Regulaminu, a Umowa zostaje zawarta z chwilą dostarczenia Klientowi oświadczenia Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Informacje zawarte w Sklepie mają charakter zaproszenia do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 kodeksu cywilnego. 

11. Sprzedawca zapewnia działanie systemu teleinformatycznego, którym się posługuje w taki sposób, że Klient może nieodpłatnie zakończyć w każdej chwili korzystanie z Usługi. 

12. Sprzedawca zastrzega, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z ryzykiem. Ewentualne zagrożenia związane z korzystaniem z tych usług, a także środki techniczne dostępne Klientom w celu ich zminimalizowania, opisane zostały w Informacji o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę [Załącznik nr 1] 

13. Aktualne informacje o funkcji i celu oprogramowania lub danych niebędących składnikiem treści Usługi, wprowadzanych do systemu teleinformatycznego, którym posługuje się usługobiorca (pliki cookies), zawarte są w Polityce prywatności i plików Cookies Sprzedawcy. 

14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych Sklepu, które mogą chwilowo powodować utrudnienia lub uniemożliwienie Klientowi korzystania z niego i składania Zamówień. 

15. Dostęp do informacji, o zmianach dotyczących sposobu i zakresu świadczenia usług przez Sprzedawcę oraz do informacji, których wymóg dostarczania informacji wynikający z art. 6 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną Sprzedawca będzie realizować poprzez informacje dostępne w stronach internetowych Sklepu lub przekazywać na adres e-mail podany do wiadomości Sprzedawcy przez Klienta w tym celu.

III. Kontakt ze Sprzedawcą 

Ze Sprzedawcą można skontaktować się pod adresem: DMS 7 Automotive Parts Bartosz Kołodziej, ul. Górska 3, 67-120 Kożuchów, oraz przesyłając e-mail na następujący adres poczty elektronicznej: biuro@dms7.pl, lub pod numerem telefonu: +48 785 133 114. 

IV. Korzystanie ze Sklepu 


1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego, w szczególności celem złożenia Zamówienia jest zapoznanie się z Polityką Prywatności oraz niniejszym Regulaminem, a następnie zaakceptowanie ich treści. Akceptując treść Regulaminu Klient składa oświadczenie, iż zapoznał się z tą treścią, zrozumiał postanowienia Regulaminu oraz w pełni je akceptuje. 

2. Klient może złożyć Zamówienie według swojego wyboru – (i) po rejestracja Konta lub (ii) bez rejestracji Konta. 

3. Rejestracja Konta następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego przez Sprzedawcę w ramach Sklepu. 

4. Bezwzględnym warunkiem rejestracji Konta i złożenia Zamówienia jest przeczytanie akceptacja Regulaminu, postępowanie zgodnie z jego postanowienia oraz podanie tych danych osobowych, które są niezbędne celem realizacji Umowy. 

5. Sprzedawca może pozbawić Klienta możliwości do korzystania z Konta, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, w szczególności, gdy Klient:
a) podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
b) dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów Sklepu internetowego;
c) lub dopuści się innego zachowania, które zostało uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedającego.

6. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji Konta bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.

7. w celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku z określonymi funkcjonalnościami Sklepu internetowy jak dodanie opinii lub komentarzy, Sprzedawca może podjąć środki techniczne lub organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług lub praw osób trzecich, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie lub naruszenia dóbr, praw lub interesów Sprzedawcy lub osób trzecich. 

8. W przypadkach szczególnych, mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Sprzedawca ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usług, bez wcześniejszego powiadomienia oraz do przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego. 

9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usług wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych będących poza wpływem Sprzedawcy. 

10. Niezależnie od powyższego Sprzedawca ma prawo zaprzestać świadczenia Usług w każdym czasie, jeżeli takie uzasadnione żądanie zostanie zgłoszone wobec niej przez dostawcę internetu lub inny uprawniony podmiot. Sprzedawca nie odpowiada za szkody spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji. 

11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerwania świadczenia Usług w przypadku stwierdzenia naruszenia przez usługobiorcę niniejszego Regulaminu, obowiązującego prawa lub ogólnie przyjętych norm społecznych i moralnych.
 
12. Klient zobowiązany jest w szczególności do: 
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
b)korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam);
d) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów lub dla Sprzedawcy;
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;
f) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

V.  Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną.

 1. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi na rzecz Klientów: 
a) umożliwienie Klientom utworzenia Konta Klienta, 
b) umożliwianie Klientom składania Zamówień oraz zawierania Umów Sprzedaży, 
c) prezentowanie Klientom dopasowanych do ich zainteresowań treści reklamowych, 
d) umożliwienie Klientom korzystania z usług Koszyka, 
e) umożliwienie przeglądania treści umieszczonych przez Sprzedawcę w ramach Sklepu Internetowego, 
f) formularz kontaktowy, 

2. Sprzedawca dodatkowo, na rzecz Klientów którzy utworzyli Konto Klienta, świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi: 
a) prowadzenie Konta Klienta; 
b) Newsletter; 

3. W ramach Sklepu Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług, o których mowa w ust. 1 i 2 powyżej, w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

4. Świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę jest bezpłatne. 

5. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawartą z chwilą rozpoczęcia przez Klienta korzystania z serwisu Sklepu Internetowego, poprzez wyświetlenie serwisu Sklepu Internetowego na ekranie urządzenia, z którego korzysta Klient. 

6. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zaprzestania korzystania przez Klienta z serwisu Sklepu Internetowego poprzez jego opuszczenie i bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń. 

7. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony. 

8. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
 
a) usługa -  formularz kontaktowy.
1. Usługa Formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy. 
2. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Formularz Kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.

b) usługa - Newsletter.
1. Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter. 
2. Klient może dodatkowo podczas Rejestracji zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji usługi Newsletter. 
3. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji. 
4. Każdy Newsletter kierowany do danych Klientów zawiera, w szczególności: informację o nadawcy, informacje określające treść przesyłki oraz o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi nieodpłatnej Newsletter. 
5. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter lub za pośrednictwem aktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta.

c) Usługa – prowadzenie konta klienta.
1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji poprzez prawidłowe wypełnienie dostępnego formularza na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych. Utworzenie i korzystanie z Konta w Sklepie Internetowym jest w zakresie świadczonych przez Sklep Internetowy bezpłatnych usług dobrowolne i bezpłatne. 

2.  W wyniku pomyślnej rejestracji dla Klienta zakładane jest Konto Klienta. 

3.  Rejestracja Konta Klienta w Sklepie internetowym jest dobrowolna i nieodpłatna. 

4. Klient może korzystać z usług świadczonych przez Sprzedawcę określonych w § 2 ust. 1 lit. c-e w wybranym przez siebie zakresie, w szczególności za pomocą ustawień przeglądarki, na zasadach określonych Regulaminem bez konieczności jego akceptacji. 

5. Klient może przeglądać asortyment Sklepu internetowego, a także składać zamówienia bez rejestrowania Konta Klienta. 

6. Klient może zarejestrować Konto Klienta w Sklepie internetowym po naciśnięciu na stronie głównej Sklepu internetowego pod adresem https://dms7.pl/moje-konto/ oraz ​https://dms7.pl zakładki „Logowanie/Rejestracja” lub może zarejestrować Konto Klienta podczas składania zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego. 

7. Zarejestrowanie Konta Klienta w Sklepie internetowym wymaga wypełnienia formularza rejestracji przez podanie adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) oraz hasła. W celu dokonania rejestracji Konta Klienta wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu, a także podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne. Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest niezbędne do założenia Konta Klienta, realizacji i obsługi zamówień złożonych w Sklepie internetowym, a także prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną. Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu założenia Konta Klienta. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne do założenia Konta Klienta. 

8. Otrzymane od Klienta dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie oraz Polityce Prywatności. 

9. Klienci zobowiązani są przestrzegać treść niniejszego Regulaminu oraz zobowiązani są niezwłocznie zawiadomić Sprzedawcę o każdym naruszeniu Regulaminu przez innych Klientów. 

10. Po wypełnieniu formularza rejestracji należy nacisnąć przycisk „Zarejestruj”. 

11. Klient ustalając treść hasła powinien wziąć pod uwagę fakt, iż dla zwiększenia poziomu zabezpieczenia przed jego złamaniem, hasło powinno składać się z co najmniej 5 znaków w skład których powinna wchodzić przynajmniej jedna cyfra. Hasło stanowi informację poufną, do wyłącznej wiadomości Klienta. Klient zobowiązany jest do ustanowienia hasła w sposób uniemożliwiający jego odgadnięcie przez osoby trzecie. Klient nie powinien udostępniać treści loginu i hasła osobom trzecim. Klient może zmienić ustalone uprzednio hasło poprzez złożenie takowej dyspozycji na swoim koncie. 

12. W wyniku poprawnego wprowadzenia danych rejestracyjnych do formularza oraz wybraniu opcji „Zarejestruj”, system Sklepu Internetowego (automatycznie) wysyła na podany przez Klienta podczas Rejestracji adres email, potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. 

13. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości elektronicznej potwierdzającej zarejestrowanie Konta Klienta dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu Konta Klienta w sklepie internetowym ​https://dms7.pl na czas nieoznaczony, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.

14. Klientowi nie wolno korzystać z Kont innych Klientów oraz udostępniać swojego Konta innym osobom, z wyjątkiem przypadków udostępnienia Konta Firmowego osobom należycie umocowanym przez Klienta do działania w jego imieniu. 

15. Klient nie może przenosić praw do konta na osoby trzecie.

VI. Wprowadzenie oraz przetwarzanie danych osobowych.

1. Administratorem danych osobowych podanych przez Klienta w procesie rejestracji lub składania zamówienia jest  Bartosz Kołodziej prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą DMS7 Automotive Parts BARTOSZ KOŁODZIEJ, ul. Górska 3, 67-120 Kożuchów, NIP: 9251976507. 

2. Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych  oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oddanych) (Dz. Urz. UE L 119 Nr 1 z 2016 r.) (dalej RODO) w celach związanych z realizacją Zamówień dokonywanych w ramach Sklepu   przez Sprzedawcę, a także na podstawie zgody Klienta w celach zgodnych z treścią udzielonej przez niego zgody, w tym celach marketingowych oraz informacyjnych dotyczących oferty Sklepu Internetowego. Podane przez Klienta dane osobowe, będą przetwarzane w celach wskazanych w zdaniu poprzednim na podstawie art. 6 ust. 1 lit, a), b) c) i f) RODO. 

3. Administrator zapewnia Klientom realizację uprawnień, wynikających z RODO, na zasadach szczegółowo określonych w Polityce prywatności i plików Cookies, która zawiera szczegółowe informacje o prawach przysługujących Klientom w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych. 

4. Administrator w celu realizacji umów sprzedaży, może przekazywać dane osobowe, m.in. podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz innym podmiotom w celu sprawnej realizacji usług na rzecz klienta na zasadach szczegółowo określonych w Polityce prywatności i plików Cookies. 

5. Niezbędnym elementem procedury rejestracji oraz złożenia zamówienia jest podanie przez Klienta jego danych osobowych, oznaczonych jako obligatoryjne oraz wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas rejestracji. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu rejestracji oraz złożenia zamówienia, ich realizacji oraz obsługi. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne. 

6. Niepodanie danych osobowych uniemożliwia utworzenie Konta Klienta w Sklepie Internetowym. Nie dotyczy to przetwarzania danych osobowych do celów marketingowych i informacyjnych, które dokonywane są tylko w przypadku dobrowolnego wyrażenia zgody, niezależnie od Zamówień realizowanych w ramach Sklepu Internetowego. 

7. W przypadku, gdy Klient wyraził zgodę na usługę świadczoną drogą elektroniczną, której przedmiotem jest bezpłatne dostarczanie Newsletterów, uzyskany adres poczty elektronicznej (adres e-mail) jest dodawany do listy e-mailingowej i jest wykorzystywany w celach marketingowych do przesyłania Klientowi informacji handlowej drogą elektroniczną w postaci Newslettera. 

8. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych następuje przez zaznaczenie przez Klienta odpowiedniego pola na formularzu. 

9. Na podstawie RODO Klientowi przysługują następujące prawa dotyczące jego danych osobowych: 
a) prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii, 
b) prawo do sprostowania (poprawiania) danych; 
c) prawo do usunięcia danych; 
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych; 
e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; 
f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego  właściwego organu nadzorczego; 
g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przednjej cofnięciem. 

10. Zgłoszenie przez Klienta żądania usunięcia przez Sprzedawcę danych podawanych w Formularzu Rejestracyjnym, powoduje iż dalsze świadczenie usług przez Sprzedawcę jest możliwe wyłącznie w ograniczonym zakresie. 

11. Klient którego dane kontaktowe są niepełne, nie może korzystać z możliwości przyjęcia oferty sprzedaży towaru. 

12. Dane osobowe Klientów Sprzedawca nie przekazuje poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani do organizacji międzynarodowych. 

13. Transmisje danych dokonywane za pośrednictwem Strony chronione są przed dostępem osób niepowołanych (np. protokołem transmisji SSL). 

14. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych i polityki prywatności znajdują się Polityce prywatności i plików Cookies.

VII. Prawo własności intelektualnej.

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie. 

2. Klientowi przysługuje prawo do korzystania z treści zawartych na Stronie Internetowej oraz będących składnikiem Usług wyłącznie na warunkach określonych niniejszym Regulaminem i wyłącznie w zakresie użytku osobistego.

VIII. Warunki rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną polegającej na
prowadzeniu konta w sklepie internetowym.


1. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie Internetowym, która jest umową bezterminową o charakterze ciągłym, w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w szczególności przez przesłanie Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@dms7.pl albo w formie pisemnej na adres: ul. Górska 3, 67-120 Kożuchów, żądania usunięcia Konta Klienta wraz ze wskazaniem adresu poczty elektronicznej (adresu e- mail) aktualnie zarejestrowanego w Sklepie Internetowym. 

2. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie Internetowym z zachowaniem 7-dniowego okresu wypowiedzenia z ważnych przyczyn, do których należą: 
1) korzystanie przez Klienta ze Sklepu Internetowego w sposób naruszający przepisy prawa lub postanowienia niniejszego Regulaminu, 2) korzystanie przez Klienta ze Sklepu Internetowego w sposób naruszający prawa osób trzecich lub dobre obyczaje, 
2) korzystanie przez Klienta ze Sklepu Internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, 
3) przesyłanie lub umieszczanie przez Klienta w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam). 

3. Sprzedawca może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie Internetowym przesyłając Klientowi oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie w/w usługi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) aktualnie zarejestrowany w Sklepie Internetowym. 

4. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu Konta Klienta przez którąkolwiek ze Stron, jak również rozwiązanie w/w umowy za zgodą obu Stron będzie skutkowało zablokowaniem i usunięciem Konta Klienta ze Sklepu internetowego. 

5. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Konta Klienta przez którąkolwiek ze Stron, jak również rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konta Klienta za zgodą obu Stron nie ma wpływu na prawa nabyte przez Strony przed wypowiedzeniem lub rozwiązaniem umowy.

IX. Zawarcie Umowy.

1. W celu zawarcia Umowy należy wejść na stronę internetową Sklepu, wybrać dostępny Towar do Koszyka, wypełnić Formularz Zamówienia, opłacić Zamówienie oraz postępować zgodnie z treścią Regulaminu. 

2. Celem uniknięcia wątpliwości postanawia się, że złożenie Zamówienia wymaga zapoznania się z treścią Regulaminu oraz jego akceptacji co potwierdzone jest przez Klienta kliknięciem oświadczenia o akceptacji przed zawarciem Umowy za pośrednictwem Sklepu internetowego. 

3. Formularz Zamówienia powinien zawierać dane niezbędne do realizacji Umowy, w szczególności dane kontaktowe Klienta, adres odbioru Towaru oraz dane do rozliczenia ze Sprzedawcą. W przypadku gdy podstawą rozliczenia się jest faktura Klient zobowiązany jest podać dane niezbędne do prawidłowego wystawienia faktury, a akceptacja Regulaminu równoznaczna jest ze złożeniem oświadczenia o otrzymaniu faktur drogą elektroniczną o następującej treści: „Niniejszym akceptuje wystawianie i przysłanie przez Sprzedawcę faktur VAT w formie elektronicznej, na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług. Sprzedawca zobowiązuje się do przesyłania faktur w formie elektronicznej na adres e-mail podany w Formularzu zamówienia lub podczas rejestracji Konta. Klient zobowiązuje się przyjmować faktury w formie papierowej, w przypadku, gdy przeszkody techniczne lub formalne uniemożliwiają przesyłanie faktur drogą elektroniczną. Wycofanie akceptacji przysyłania faktur VAT w formie elektronicznej może nastąpić w drodze pisemnej lub elektronicznej.” 

4. Klient zobowiązany jest opłacić Zamówienie za pomocą jednej z wybranych przez  niego metod płatności dostępnych w Sklepie (tzw. zamówienie z obowiązkiem zapłaty). 

5. Sprzedawca przystępuje do realizacji Umowy nie wcześniej niż z dniem: 
a) otrzymania kaucji w wypadku, gdy zgodnie z Regulaminem wymagane jest wpłacenie kaucji; 
b) otrzymania ceny lub wynagrodzenia; lub 
c) otrzymania od Klienta uszkodzonej części, gdy zgodnie z Regulaminem do rozpoczęcia wykonywania Umowy konieczne jest otrzymanie przez Sprzedawcę części należącej do Klienta. 

6. Sprzedawca może wstrzymać się z realizacją Umowy do czasu otrzymania od Klienta dodatkowych informacji, jeżeli od ich otrzymania zależy należyte wykonanie Umowy. 

7. Klient zobowiązany jest współdziałać ze Sprzedawcą w celu realizacji Umowy. 

8. Sprzedawca dostarcza Towary stanowiące produkty oraz odbiera od Klienta części korzystając z usług kurierskich firmy której dane wskaże Klientowi.

X. Ceny i metody płatności


1. Ceny Towaru i wysokość wynagrodzenia podane w Sklepie są kwotami brutto. 

2. Realizacja Umowy w wypadkach wskazanych w opisie Towaru może wymagać uprzedniego wpłacenia przez Klienta kaucji zabezpieczającej. 

3. Klient może opłacić Zamówienie (w tym uiścić kaucję) korzystając z metod płatności dostępnych w Sklepie, w szczególności:
a) za pobraniem;
b) przelewem bankowym;
c) poprzez Dostawcę usług płatniczych.

XI. Sposób realizacji Umowy


Sklep umożliwia następujące formy realizacji Umowy:

 a) Wysyłka 1 za 1

Sprzedawca wysyła zregenerowaną część po tym jak Klient dostarcza Sprzedawcy część do regeneracji. Klient zobowiązuje się oddać swoją część kurierowi wskazanemu przez Sprzedawcę. Zasady realizacji:

1) Klient wyszukuje produkt na stronie, dodaje go do Koszyka, potwierdza dane zawarte w Formularzu zamówienia oraz zobowiązuje się opłacić Zamówienie.

2) Do zamówienia zostaje automatycznie doliczona odpłata za 2 transporty kurierskiej.

3) Na adres mailowy podany w Formularzu Zamówienia Klient otrzyma podsumowanie Zamówienia, w tym potwierdzenie wyboru sposobu płatności, oraz opis dalszego postępowania i instrukcję jak spakować część do przekazania kurierowi wskazanemu przez Sprzedawcę.

4) Sprzedawca sprawdzi, czy Zamówienie jest poprawne (w szczególności, czy część jest zgodna z nr VIN). Jeśli weryfikacja przebiegnie negatywnie – Sprzedawca skontaktuje się z Klientem na numer telefonu podany w Formularzu zamówienia lub dostępny z poziomu Konta, jeżeli Klient dokonał rejestracji.

5) Po pozytywnej weryfikacji Zamówienia Sprzedawca wysyła zregenerowaną część na adres wysyłki podany przez Klienta.

6) Klient zobowiązany jest odebrać od kuriera zregenerowaną część i jednocześnie oddać mu część popsutą.

7) Po otrzymaniu uszkodzonej części od Klienta Umowę uznaje się za wykonaną.

b) Regeneracja towaru Klienta

Klient wysyła uszkodzoną część do Sprzedawcy, a Sprzedawca ją regeneruje i odsyła do Klienta.

1) Klient wyszukuje produkt na stronie, dodaje go do Koszyka, potwierdza dane zawarte w Formularzu zamówienia i zobowiązuje się opłacić Zamówienie.

2) Na adres mailowy podany w Formularzu Zamówienia Klient otrzyma podsumowanie Zamówienia, w tym potwierdzenie wyboru sposobu płatności oraz opis dalszego postępowania i instrukcję jak spakować część do przekazania kurierowi.

3) Klient może dostarczyć uszkodzoną część do siedziby firmy Sprzedawcy:
3a) we własnym zakresie, 
3b) poprzez wybranego dostawcę, 
3c) za pośrednictwem zleconego przez Sprzedawcę kuriera. 

1) W przypadku wyboru kuriera zapewnionego przez Sprzedawcę, w ciągu 2 dni  roboczych od dnia zawarciu Umowy, Sprzedawca zleca odbiór uszkodzonej części od Klienta.

3) Po otrzymaniu przez Sprzedawcę części, Sprzedawca weryfikuje, czy możliwa jest jej regeneracja.

4) Jeśli możemy zregenerować część Klienta, Sprzedawca realizuje Zamówienie i odsyła na adres podany przez Klienta sprawną część.
Jeśli część nie nadaje się do regeneracji Sprzedawca kontaktuje się z Klientem. W takiej sytuacji Zamówienie ulega anulowaniu, a Sprzedawca zwraca Klientowi pieniądze w ten sam sposób, w który je otrzymał lub Sprzedawca może zaoferować Klientowi regenerowaną część, jeżeli posiada ją na stanie magazynowym.

c)  Zamówienie za opłatą kaucji

Po otrzymaniu kaucji Sprzedawca wysyła na adres Klienta zregenerowaną część, a Klient przesyła Sprzedawcy część uszkodzoną. Po otrzymaniu uszkodzonej części Sprzedawca zwraca Klientowi kaucję.

1) Klient wyszukuje produkt na stronie, dodaje go do koszyka, potwierdza dane zawarte w Formularzu zamówienia i zobowiązuje się opłacić Zamówienie w tym kwoty wskazanej w Zamówieniu celem zabezpieczenia wykonania Umowy („kaucja”).

2) Dokładna kwota kaucji wynika z różnicy pomiędzy ceną wskazaną przy sposobie realizacji „Wysyłka 1 za 1” a, ceną Towaru widoczną przy wyborze opcji „Wysyłka za kaucją zwrotną”. W wypadku wybrania opcji „Wysyłka za kaucją zwrotną” kaucja jest już zatem wliczona w wynagrodzenie wskazane w Zamówieniu.

3) Na adres mailowy podany w Formularzu Zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie dokonania płatności oraz opis dalszego postępowania instrukcję jak spakować część do przekazania kurierowi wskazanemu przez  Sprzedawcę.

4) Sprzedawca sprawdzi, czy Zamówienie jest poprawne (w szczególności, czy część jest zgodna z nr VIN). Jeśli weryfikacja przebiegnie negatywnie – Sprzedawca skontaktuje się z Klientem na numer telefonu podany w Formularzu zamówienia lub dostępny z poziomu Konta, jeżeli Klient dokonał rejestracji.

5) Po pozytywnej weryfikacji Zamówienia Sprzedawca wysyła zregenerowaną część na adres wysyłki podany przez Klienta.

6) Po otrzymaniu zregenerowanej części, Klient odsyła do Sprzedawcy część uszkodzoną najpóźniej w terminie 21 dni od odbioru części zregenerowanej.

7) Po otrzymaniu od Klienta uszkodzonej części, Sprzedawca zwraca Klientowi kaucję.

8) Jeśli Sprzedawca nie otrzyma uszkodzonej części, Sprzedawca wysyła przypomnienie. Jeśli w ciągu 60 dni od odbioru części zregenerowanej, Klient nie odeśle części uszkodzonej, kaucja przepada na rzecz Sprzedawcy.

XII. Reklamacje.

Procedura reklamacyjna obowiązująca Klientów:

1) Klient może złożyć reklamacje na w następujący sposób:
1a) w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy;
1b) w formie wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej: biuro@dms7.pl
1c) za pośrednictwem formularza reklamacji zamieszczonego na stronie Sklepu,

2) w reklamacji Klient zobowiązany jest podać przyczyny jej złożenia, dane dotyczące Umowy, dane Klienta, dane identyfikujące Zamówienie, adres do doręczeń, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz opis działań, o których podjęcie przez Sprzedawcę Klient wnioskuje. O ile reklamacja dotyczy wad fizycznych Towaru, Klient zobowiązany jest załączyć do reklamacji dokumentację fotograficzną potwierdzającą powstanie.

3) Termin rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania reklamacji.

4) Jeżeli reklamacja nie zawiera dostatecznej ilości danych pozwalających na jej rozpoznanie przez Sprzedawcę, Sprzedawca wezwie Klienta (na adres e-mail lub adres do korespondencji) do jej uzupełnienia w terminie do 7 dni roboczych od dnia doręczenia wezwania do uzupełnienia braków.

5) W wypadku braku odpowiedzi Klienta w terminie, o których stanowi ust. 1.4. powyżej, Sprzedawca pozostawia reklamacje bez rozpoznania.

6) W razie uwzględnienia reklamacji, Sprzedawca może podjąć działania, o które wnioskował Klient w reklamacji lub podjąć inne działania wynikające z obowiązujących przepisów prawa.

Procedura reklamacyjna obowiązująca Klientów będących Konsumentami:

1. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamacje Konsumenta w terminie 14 dni od jej otrzymania.

2. W razie braku otrzymania odpowiedzi od Sprzedawcy w terminie, o którym stanowi ust. 2.1. powyżej, uznaje się, że Sprzedawca uznał reklamacje.

3. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku ( w tym formie wiadomości e-mail).

4. Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. Sprzedawca informuje, że istnieje możliwość skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
a) poprzez dobrowolną mediację, prowadzoną przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały, gdzie rolę mediatora w sporze pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem pełni pracownik ww. inspektoratu, zachowując zasady bezstronności i rzetelności, mając za zadanie m.in. zaproponować 
b) dostępne sposoby rozwiązania sporu; mediacja odbywa się z udziałem obu stron, bezpośrednio w siedzibie ww. inspektoratu albo w siedzibie Sprzedawcy.
przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi, działającymi przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej, w tym np. przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie;
c) Konsument może zwrócić się o pomoc do powiatowego rzecznika konsumentów; powiatowi rzecznicy konsumentów są zlokalizowani przy starostwach powiatowych lub urzędach miasta (w przypadku miast na prawach powiatu), a ich zadaniem jest udzielania wsparcia merytorycznego, w tym bezpłatnej pomocy prawnej konsumentom. - więcej informacji o dostępie do ww. trybów i procedur rozstrzygania sporów w tym trybie znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl

XIII. Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność Towaru z Umową.

1) Postanowienia niniejszego rozdziału mają zastosowanie wyłącznie do Klienta będącego Konsumentem.

2) W relacji z Konsumentem Sprzedawca zapewnia wszystkie wymagane prawem informacje, w szczególności: cechy towaru, całkowita cena, koszty dostawy, procedurę reklamacji, formularz odstąpienia od umowy i inne.

 3) Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.

4) W odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia Towaru z elementami cyfrowymi.

5) Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.

6) Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest zgodnie z Rozdziałem VIII Regulaminu. Zgłoszenie powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego Towaru (kopia faktury, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.). Reklamacja może być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@dms7.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy, z dopiskiem „Reklamacja”, a także za pośrednictwem formularza reklamacji zamieszczonego na stronie Sklepu.

7) Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.

8) Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z Umową, wartość Towaru zgodnego z Umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.

9) Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.

10) Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Towar na swój koszt.

11) Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
a) zgodnie z ust. 6 Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową;
b) Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową zgodnie z ust. 8 powyżej;
c) oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych 
 niedogodności dla Konsumenta; 
d)brak zgodności Towaru z Umową:

- występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową; lub 

- jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny (lub wynagrodzenia) albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych ust. 6 lub ust. 8 powyżej. 
a) Obniżona cena (lub wynagrodzenie) musi pozostawać w takiej proporcji do tej wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową.
b) Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
c) Sprzedawca informuje, że zgodnie z przepisami Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny,
d) Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy Konsument może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową.
e) W razie odstąpienia od Umowy Konsument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
f) Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

XIV. Prawa konsumenta.

1) Sprzedawca informuje, że Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się dla:
a) Umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik;
b) Umowy, która obejmuje wiele Towarów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części;
c) Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
d) pozostałych Umów – od dnia zawarcia Umowy.

2) Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi [Załącznik nr 2] do Regulaminu wysyłając go po wypełnieniu na adres poczty elektronicznej biuro@dms7@.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.  Konsument powinien wysłać oświadczenie o odstąpieniu przed upływem terminu na odstąpienie.

3) Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

4) W przypadku odstąpienia od umowy, umowa ta uważna jest za niezawartą. Jeśli Klient będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać

5) Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na podany przez niego (w Formularzu Zamówienia lub Koncie) adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

6) Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia odstąpieniu od Umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.

7) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8) W sytuacji, gdy Konsument przy składaniu Zamówienia lub w trakcie realizacji Umowy wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

9) O ile, Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia go osobiście przez Konsumenta.

10) Sprzedawca zwraca uwagę, że:
a) Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru;
b) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
c) W sytuacji, gdy Konsument wykonuje prawo odstąpienia od Umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej wynagrodzenia przewidzianego Umową. Jeżeli wynagrodzenie jest nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

1. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów, o których mowa w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności od Umowy:
a) o świadczenie Usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny lub wynagrodzenia za usługi, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości;
b) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta albo służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism,
e) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.

2) W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta i dokonania zwrotu towaru, który posiada ślady użytkowania i/lub montażu, Sprzedający ma prawo odliczyć koszty przywrócenia Towaru do pierwotnego stanu sprzedażowego. Wysokość odliczanych kosztów przywrócenia towaru do pierwotnego stanu została opisana w [Załączniku nr 3].

3) Wybór usługi – zakup regeneracji – stanowi wyraźną i uprzednią zgodę Klienta na rozpoczęcie świadczenia przez Sprzedającego przed upływem ustawowego terminu do odstąpienia od umowy, co prowadzi do utraty prawa do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę.

XV. Odpowiedzialność Sprzedawcy

1. Sprzedawca odpowiada za utratę lub uszkodzenie części od chwili jej odbioru od kuriera. 

2. Postanowienia ust. 3 i 4 niniejszego rozdziału Regulaminu nie mają zastosowania do Klienta będącego Konsumentem. 

3. W graniach dozwolonych przez powszechnie obowiązujące prawo, całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta związana z Umową ograniczona jest do mniejszej z następujących kwot - (i) sumy zapłaconej przez Klienta tytułem realizacji Zamówienia lub (ii) sumy rzeczywistej szkody poniesionej przez Klienta. Powyższe ograniczenie nie dotyczy szkód wyrządzonych umyślnie. Sprzedawca nie odpowiada za szkody pośrednie, w szczególności utracone korzyści Klienta. 

4. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy względem Klienta z tytułu rękojmi. Sprzedawca nie odpowiada za:
a) niespełnianie przez Towar oczekiwań Klienta nie wskazanych wyraźnie w Formularzu zamówienia;
b) brak dostępu Klienta do Sklepu lub brak możliwości korzystania ze Sklepu.

5. Niektóre warunki handlowe mogą być negocjowane indywidualnie z Klientem niebędącym Konsumentem.

XVI. Postanowienia końcowe

1) Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.11.2025 r.

2) Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sprzedawcę na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie.

3) Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę będą rozstrzygane przez właściwe miejscowo sądy w Nowej Soli, a w przypadku gdy stroną sporów będzie Konsument przez właściwe miejscowo sądy powszechne zgodnie z zasadami ogólnymi kodeksu postępowania cywilnego.

4) Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.

5) W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, a w przypadku Klientów będących Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta

6)Załącznikami do Regulaminu są:
a) załącznik nr 1 – informacja o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę 
b) załącznik nr 2 - wzór formularza odstąpienia od umowy, 
c) załączniki nr 3 – spis kosztów przywrócenia towaru do pierwotnego stanu, 

7) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie i bez konieczności podawania przyczyny, o czym Klient zostanie poinformowany. Ewentualne zmiany Regulaminu nie wpływają na zamówienia
złożone przedwprowadzeniem tych zmian.

8) W razie zmiany Regulaminu informacja o tym fakcie zostanie przedstawiona w Sklepie oraz zostanie rozesłana do Klientów, którzy posiadają zarejestrowane Konta w formie wiadomości e- mail na wskazany przez Klienta adres poczty elektroniczne lub poprzez zamieszczenie informacji bezpośrednio na Koncie.